top of page
חיפוש

מתנה שובת-לב

עודכן: 10 בספט׳ 2020



חיפשתי מתנה מקורית. בכל זאת ילדה רביעית שהצטרפה למשפחה ומה כבר אפשר לתת למי שכבר בורך בהכל!? ואז נזכרתי בהמלצה הנהדרת שראיתי בפייסבוק. אה! זהו, בן רגע ידעתי שזה יהיה הדבר הנכון. גם אישי, גם אומנותי. גם מזכרת נהדרת מתקופה מיוחדת וגם משהו שיישאר לתמיד. משהו שאני עצמי הייתי שמחה לקבל במתנה, וכשזו המחשבה, אני יודעת שאני בכיוון הנכון…


ג׳ודי היא בחורה מוכשרת. תקתקנית על, אכפתית במיוחד, קפדנית ביותר ונותנת שירות מעולה! לא נפגשנו אפילו פעם אחת ואין בינינו היכרות מוקדמת. אפילו לא הגענו להסתמס כמו שצריך… כל ההתכבתויות בינינו היו במסנג׳ר וזה היה ממצה ומדוייק להפליא. ג׳ודי הבינה את מבוקשי ונכנסה בו בראבק!!! היא כתבה לי שבתמונה שרציתי שתאייר, לא מצליחים לראות טוב את הבעות הפנים, היא ביקשה שאשלח לה עוד תמונות ותנסה לעשות מהן מיש-מש, היא שלחה לי סקיצות כמעט מדי יום, היא ניסתה להגיע לתוצאה מושלמת למרות קשיים טכניים, וגם כשזה לא היה בדיוק זה, היא תיקנה ושיפרה עד לתוצאה המיוחלת, שהייתה לשביעות רצוני המלאה. אז אמנם ג’ודי אומרת מראש שזמן ההכנה הוא עד חודש, אבל בפועל כל זה נעשה בפחות משבוע!!! כן, כן, תקתקנות שיא. כך שגם אם נזכרתן ברגע האחרון, שווה לנסות אותה. יש לה יכולות-על!


למעשה, מדובר באיור דיגיטלי. אתם מעבירים לה תמונה והיא מאיירת אותה בשחור-לבן או בצבע, מוסיפה ציטוט שתבחרו, שמות של המצולמים ו/או תאריך, ממסגרת לכן במסגרת לבחירתכן ויש לכן מזכרת מהממת.





בין שרבוט לציור במחברות שלה, ג׳ודי פנתה ללימודי תואר ראשון בעבודה סוציאלית, ועומדת לפני בחינה מסכמת בתואר שני בעבודה סוציאלית קלינית. בימים כתיקונם, עבדה בתור עו״ס במרכז יום לקשיש, אך כעת, בימי פוסט קורונה ומכיוון שהוצאה לחל״ת ללא תאריך חזרה, החליטה לאזור אומץ, ולהציע למכירה את ליבה ואת יכולותיה האומנותיות, ולצייר ״מעבר לתחביב״. התשוקה שלה לציור מאד נוכחת בכל העשייה שלה ובעיניי, הרווח הוא כולו שלנו מהחלטתה לקחת את התחביב צעד אחד קדימה וגם להתפרנס ממנו.



אז אם חשקה נפשכן במתנה מקורית או באומנות ייחודית על קיר ביתכן, (ובכלל, זו הזדמנות לפרגן ולתמוך באומנים ובאומנות, במיוחד בימים כאלה) פנו אל ג׳ודי בהקדם. היא תגרום לכן לחייך ולמקבלי המתנה להיות נפעמים ואסירי תודה. איסוף מנס ציונה או מתל אביב.


ג׳ודי יהודה: 053-9869471 ותציצו גם באינסטגרם שלה, שתוכלו להתרשם ולהתאהב


ותראו איך ג’ודי פינקה אותנו גם בכרטיסי הברכה המקסימים האלה, עם האיור של פטל הכלבה, עליהם כתבתי את הברכה שלנו למקבלי המתנה (אפרופו ברכות ואיחולים…) פשוט שובה לב!














84 צפיות0 תגובות

Comentários


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page