top of page
חיפוש

קרנבל בר מצווה - חלק #1


ככל שהתקרב המועד, ידעתי בתוך תוכי שבא לי לעשות את זה שוב. עשיתי ללורי את זה בבת מצווה, וזה שימח אותה מאד וסיקרן בכל יום - מה יגיע ביום שלמחרת. אז למען ההוגנות, וכדי להיות הורה לא מקפח, אבל בעיקר כדי לעשות שמח ולרגש, החלטתי שאני הולכת על זה.


הקונספט הוא ש-13 יום לפני תאריך יום ההולדת ה-13, חתן בר המצווה מקבל בכל יום מתנה מאיתנו. משהו קטן שהוא רק לתשומת לב, משהו גדול ומשמעותי יותר, משהו עם משמעות, או מתנה שהיא גימיק. כל דבר שעולה לכן לראש, שמתאים לילד שלכן ומתאים לכן לכיס.




אני מוצאת שבעידן השפע, הרבה יותר קשה להפתיע, לשמח ולהעניק. לילדים שלנו - תודה לאל!!! - יש כמעט כל מה שהם חולמים עליו. בשונה מהפעם הקודמת, בבת מצווה של לורי, הרגשתי שעם מייקי יותר קשה לי לחדש, לעניין, לשמח ולהיות מקורית. עם בנות למשל, הרבה יותר קל ״לסגור פינה״ עם כל ענייני הטיפוח והנראות, כמו לק ג׳ל, בגדים, אקססוריז. עם בנים, המחשבה הייתה יותר לכיוון הטכנולוגי, ולדברים שמעניינים אותו (במקרה שלנו: אוכל, מסכים ועזרים טכנולוגיים).

בנוסף, צירפתי בכל יום פתק קטן עם כמה מילים מצחיקות, שמחייכות או רומזות - מאיתנו ההורים.



אז הרעיון הוא כייפי ומשמח למקבל המתנה, אבל זה פרויקט לנותן המתנות ודורש - כמו הרבה דברים טובים בחיים - התארגנות מראש. אם אתן הולכות על זה, חשבו מתי אתן צריכות להתחיל את הטקס (13 יום לפני תאריך יום ההולדת. היום ה-13 אמור להיות בתאריך יום ההולדת עצמו).

הקדישו מחשבה מראש מה תרצו להעניק. אני ניהלתי רשימה כזו במשך הרבה מאד זמן, כש״קראתי בין השורות" דברים שהוא רצה בהם. הרשימה הזו עברה תמורות ושינויים ככל שהזמן חלף והתקרבנו למועד (למשל, בשיחה אקראית שניהלנו הבנתי שלגו כבר פחות ״עושה לו את זה״. בהתחשב שזו הייתה אהבת חיים גדולה עבורו, הופתעתי לגלות את זה ולהבין שהנה, יש לי פחות מתנה ואני צריכה לחשוב על משהו אחר במקום).


אז הנה רעיונות שהיו לי ואולי יוכלו לעזור גם לכן.

את חלקם יישמנו ואת חלקם החלטנו שלא.

אם תרצו לראות מה בדיוק הענקנו לו בסופו של דבר - מוזמנות לאינסטגרם שלי, להיילייט 13 מתנות בר מצווה.


* בגד / פיג׳מה מפנקת

* איירפודס / טלויזיה חכמה (שני אלה היו גולת הכותרת מבחינתו)

* ערב סושי לבד עם ההורים (כמי שדוגלת בזמן איכות עם הילדים, זה היה כייפי במיוחד לכולנו ונתן תחושה מיוחדת לחוגג וזמן מיוחד שלנו רק איתו. גם בבת מצווה עשינו את זה, וזה אחד הדברים שיותר זכורים לי לטובה). זה כמובן יכול להיות כל בית קפה / מסעדה שתחשקו בה וילדכם אוהב.



* זוג כרטיסים לקולנוע, פופקורן ושתייה.

* ספר תהילים קטן כרוך עור וממותג / כיסוי ממותג לדרכון (שניהם מאמילי המוכשרת).




* חבילת קרמבו / עוגת גבינה שהוא אוהב במיוחד

* טופס לוטו / כרטיסי גירוד (שהפכו כבר למסורת יומולדת משפחתית אצלנו).

* איור דיגיטלי שלו (ששימש אותנו אחר כך כהזמנה לחגיגות הבר מצווה - של מולי כמובן)



* כדור כדוריד (במקרה שלנו. זה יכול להיות כדורסל, כדורגל או כל ציוד אחר לספורט שהוא עוסק בו).

* לגו


אגב, גם לתת מתנה כל יומיים זה לא פחות נהדר והעיקר היא תשומת הלב והעובדה שחשבנו על הילדים שלנו, "ראינו" אותם - את הרצונות והצרכים שלהם, וביקשנו לשמח אותם באהבה.

מקווה שהפקתן ערך מהפוסט הזה וקיבלתן השראה ורעיונות טובים, או לפחות כיוון. כתבו לי מה חשבתן, ואם יש לכן רעיונות נוספים - הרי שפה למטה, זה בדיוק המקום להוסיף אותם - לטובת כולנו.


ושתמיד נהיה בשמחות ונוכל להעניק ולחגוג לילדים שלנו.

אמן!


אגב, כל ההמלצות בפוסט אינן ממומנות. שילמתי על הכל ממיטב כספי ואני מפרגנת לכל היוצרות המוכשרות באהבה רבה.

342 צפיות0 תגובות

Comments


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page