top of page
חיפוש

חמש המלצות בחודש – נטי אלון


כמה כייף לחזור למדור המקסים הזה, שאהוב עליי במיוחד. והחודש, מתארחת בו נטי אלון, אישה מיוחדת ובעלת החנות הקסומה "סיפורי בתים" במודיעין. "אני בעלת חנות לדברים יפים ולאנשים טובים", נטי מספרת על עצמה. "'סיפורי בתים' היא חנות שממלאת את הנשמה ביופי מרגיע ואת הלב בפריטים משמחים לבית וליושביו. הפריטים נאספים בדקדוק ממחוזות רחוקים וקרובים, וקולקציות בלעדיות ל'סיפורי בתים'". אני כל כך מסכימה עם ההגדרה הזו. החנות נהדרת, מלאה בפריטים יחודיים, השירות נפלא (גם האון-ליין), ונטי עצמה היא מישהי ששווה להכיר. כתבתי עליה בעבר כאן, אם בא לכן להציץ ולהיזכר.



אז למי שטרם הזדמן להכיר את המדור הזה, רק אומר שכמו הבלוג "דלתות", גם האג'נדה הפרטית שלי היא להרחיב מעגלי היכרות, להנות משירותים טובים של עסקים קטנים ולפרגן. מעבר לכך, אני תמיד מחפשת לחדש, לרענן, ללמוד עוד מאחרות, וגם לכונן חיבורים משמעותיים ומפרים בין נשים. מהמקום הזה, החלטתי לייסד מדור חדש בבלוג, כשאחת לחודש מישהי מקסימה, שאני אוהבת במיוחד בשל פועלה ואישיותה, תחלוק איתנו חמש המלצות שלה, במגוון תחומים שהיא מוצאת לנכון. נראה לי נכון שלא רק שתכירו אותה ואת העשייה שלה, אלא גם תהנו מהמלצות אחרות (שהן לא שלי), אלא של נשים שאני אוהבת ומעריכה את דעתן.

והנה חמשת ההמלצות מכל הלב של נטי:

1. עוגת הגבינה של "אלכסנדר" הפטיסרי המושחת, שחבל שגילינו אותו. "כחובבת פחמימות מושבעת, ההמלצה הראשונה שלי היא עוגת הגבינה של אלכסנדר, שכשטעמתי אותה לראשונה ראיתי כוכבים. טעם גן עדן- אל תחמיצו!" אלכסנדר בולונז'רי, לילינבלום 18, ת"א, ולאוהבות האינסטגרם, כאן.


2. אופנה ישראלית: אוננוקו - "כאחת שמידותיה מעולם לא היו ברדיוס הsmall (פחמימות, כבר אמרנו 😊). אני רוכשת בשנים האחרונות באוננוקו. מותג ישראלי משובח עם אתר אונליין ושרות החזרות והחלפות מצויין".

3. ספר נהדר שרכשתי לגמרי בספונטניות בנתב"ג ועפתי עליו: ״מותרות״ מאת יעל משעלי. על אהבה שנגמרה ולב שבור וגם על התחלות חדשות.



4. הצגות בתיאטרון הבית בניסן נתיב אליו נחשפתי לאחרונה וכל מופע או הצגה שהייתי היו איכותיים שונים וישר לבטן הרכה. תיאטרון הבית, רחוב נועם 5, יפו

5. שיר אהוב שלאחרונה, מאז שבני בכורי ניתאי התגייס, אנחנו מנגנים בכל הזדמנות: הראל סקעת - להרגיש בבית

תודה לנטי'לה על המלצות תרבותיות, טעימות, שגם נראות טוב ובסטייל. לגמרי עשית לי חשק לעוגת גבינה ולשים את היד על הספר הזה, שנמצא ליד המיטה שלי כבר כמה חודשים, ולא זכה עדיין ליחס. מקווה שנתרמתן וקיבלתן כמה רעיונות וחשק להכיר ולבדוק מה מתאים לכן. ובין לבין, תעשו לעצמכן טובה ותקפצו לבקר אצל נטי בחנות.



ומי תתארח כאן בחודשים הבאים? יש לכן רעיון עבורי? מכירות מישהי שכדאי להכיר את פועלה ושיתחשק לה להמליץ לנו על דברים טובים, שמשביחים את החיים? כתבו לי.


191 צפיות0 תגובות

Comments


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page