top of page
חיפוש

על בחירות והבית שלנו

הבחירות הנוכחיות עברו, תודה לאל, ואין לי כוונות לפתוח פה דיון פוליטי בשום צורה ואופן. אבל בחירות הם דבר שבשגרה, עבור כולנו. אם נרצה או לא, אנחנו כל הזמן נדרשות לעשות בחירות, להחליט, לקחת אחריות.



גם בבתים שלנו, אנחנו בוחרות. איך לעצב, איך לתכנן, איך לרהט ואיך לקשט. לפעמים בתקופות, לפעמים מדי יום ולפעמים פעם באף פעם… :-)


אתן כבר יודעות שאני נותנת חשיבות עצומה לבית שבו אנחנו מתגוררות, זה שמהווה את המפלט שלנו, זה שמשמש לנו כעוגן, כאי של שפיות, כלב והנשמה שלנו. לא פעם סיפרתי כאן, שהבית, לעניות דעתי, צריך לשקף את עצמנו ולספר את הסיפור שלנו, ולפיכך, ראוי שנטפח אותו ונקדיש לו תשומת לב, כדי שנקום בבוקר, ונחייך, ונאמר עליו תודה. תודה על הבית שלנו.



במפגש הקרוב בנושא הבית, נדבר על איך לשדרג את הבית שלנו, ולאו דווקא בהרבה כסף. נדבר על כלים יפים, על אומנות, על סדר וארגון, ועל הטאץ׳ הנכון לנו.

נשוחח על עיצוב פנים, על חדרי ילדים ופינות עבודה, נדבר על מטלות הבית, על השראות בתחום, על פנג שוואי, על הוגה ועוד. נפרה זו את זו ונחדש אחת לשנייה ונדון בבחירות שאנחנו עושות בהקשר לבית, והאם ניתן לשנות אותן, לטפח אותן, לעשות להן upgrade כדי לקבל תוצאה משביעת רצון, שתואמת את הסיפור שלנו, שמתאימה לנו ולהלך החיים שלנו, ובעיקר בעיקר - כזו שכייף לנו לשהות בה.



אני מאמינה גדולה שאסתטיקה היא לא רק חיצונית. היא לא רק הכלים, הריהוט ופיסת הנדל״ן שאנחנו חיות בה. אסתטיקה היא גם פנימית, והשילוב של השניים - הוא הכרחי, ומשרדג חיים ומגביר את שביעות הרצון ואת מימד האושר בחיינו.


אני מזמינה אתכן אליי, למפגש ראשון של ״אסתטיקה משפחתית - המדריך השלם לחיים אסתטיים״ (הספר הדיגיטלי שלי), המקיף 6 מעגלי חיים, ביניהם הבית והפעם נתעכב על נושא זה ונעמיק בו.



המפגש הקרוב, ״נשים מדברות על הבית״, יתקיים ביום שישי, 2/12/22 ב-9:30 עד 13:00.

מה מצפה לכן?


* קפה (כריכים) ועוגה * חיבורים איכותיים בין נשים מדהימות * תוכן מפרה ומעשיר: טיפים, המלצות והטבות בתחום הבית * שי קטן בסיום לכל אחת.


רישום אצלי בפרטי (250 ש״ח למשתתפת).

אני מקווה שתבחרו נכון ♥

מחכה בכיליון עיניים לפגוש אתכן.









150 צפיות0 תגובות

Comments


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page