top of page
חיפוש

זמן להגשים חלומות


שנתיים של קורונה גרמו לנו להתכנס.

להשתבלל, לשהות בתוך עצמנו, לפעמים לקפל את הרצונות שלנו, לאחסן את החלומות שהיו לנו ולומר ש״עכשיו הכל בהולד״.

עד יעבור זעם.



אז אני לא חושבת שהזעם חלף לגמרי.

נראה לי שהקורונה פה בשביל להישאר לפחות עוד שנה שנתיים, או עד שנלמד איזה שיעור חשוב מכל העניין הזה וניישם אותו גם. דעתי הבלתי מחייבת, גורסת שכדאי להתחיל להתייחס לקורונה כאל אנדמיה, או כאל סוג של שפעת עונתית, ופחות כאל פנדמיה ומחלה מבודדת ועצובה כל כך.


אבל אני לא רופאה וגם לא חוקרת במכון ויצמן. אין לי כמובן ידע מוסמך בשביל לומר את כל זה, רק הקשבה לאסתטיקה הפנימית שלי, שמזכירה לי שאסור לי לקפל את החלומות שלי, ושמה שחיכה בשנתיים האחרונות צריך לאוורר, ולהוציא מן החושך לאור. הגיע הזמן להתחיל לממש.


כי הרי לכל המאוויים והרצונות שלנו היה מספיק זמן ״להתבשל״ בתוכנו בזמן הקורונה, והנה, הגיעה העת והם בטח כבר בשלים, או שצריך לדייק ולשייף אותם עוד קצת, להתחיל להכין תוכנית פעולה ולהדליק את הניצוץ מחדש.




אז עם בוא האביב, בין גלי הקורונה, אני מזמינה אותך להצטרף אליי לבוקר של ״חלומות וניצוצות״.

מה היית רוצה להגשים?

מה החלום הבא שלך?

איזה דבר היית רוצה שיקרה בחייך!? איך את יכולה למגנט אותו אלייך ומה תעשי כדי להתחיל בפעולה?

זה הזמן להוציא את כל החלומות שקיפלנו בזמן הקורונה, לנער מהם את האבק, לכבס ולאוורר, לדייק, לטהר ולבשם, לבחון ולהוציא לפועל.



על מה נדבר בסדנא הקסומה הזו? על השראות ועל הקשר ביניהן לבין החלומות.

יחד, נבחן אסטרטגיה להגשמת המשאלות והחלומות שלנו וננסה להבין האם ואיך ההשראות שלנו מסייעות לנו בכך.


מטרת הסדנא היא להוריד את הדברים מחלום לעשייה, מדיבור גבוה לפרקטיקה. אעניק לכן כלים, אימוניים ואחרים, לעבור משאיפות וחלומות, להגשמה ולעשייה בפועל, וניתמך בהשראות בונות כדי לצאת לדרך.




כמו בכל סדנא אצלי, נהנה תחילה מארוחת בוקר עשירה, נכיר נשים איכותיות, שמגיעות להרחיב את הדעת וליהנות מבוקר שכולו פינוק. נשמע הרצאה חווייתית שתעניק לנו כלים ואסטרטגיות, תעורר כיווני חשיבה ותפרה את הדעת. זה יהיה הצעד הראשון שלכן לקראת עשייה. כל אחת תקבל שי מיוחד בסיום ותצא עם שיר בלב וזיכרון מיוחד מהבוקר שלנו יחד. בהבטחה!




אז איפה האסתטיקה בהרצאה מהסוג הזה, אתן שואלות?

ובכן, האסתטיקה החיצונית נוכחת כל הזמן ומלווה אותנו לכל אורך הדרך. היא באה לידי ביטוי באוכל, בכלים, בהגשה, באווירה הכללית.


אך מכיוון שאני מאמינה גדולה גם באסתטיקה הפנימית, אני חושבת שהשיח הזה, על החיבור פנימה - לחלומות שלנו, ועל הגילוי הפנימי - הוא בלתי נמנע ובלתי מתפשר. ובכדי שגם הנפש שלנו תהיה באסתטיקה טובה, חשוב כל כך לממש, ולהגשים, להפרות ולדשן את הנשמה שלנו בניצוצות שידליקו אותנו ויגרמו לנו ״לעוף״, ולהצליח במה שאנו משוועות אליו.

מזמינה אתכן לשריין לעצמכן מקום כבר עכשיו כאן ולהבטיח את מקומכן. יום ו', 13/5/2022 ב- 9:30 בבוקר, רמת השרון.



זכרו, שהקורונה לא תהיה פה לעד, ובין הגלים, מן הראוי שנחייה חיים משמעותיים ונעשה את מה שהלב שלנו אומר לנו לעשות. בואו נמצא יחד את הניצוצות שלנו, נתחבר אליהם ונתחיל לרקום את החלומות שלנו - במציאות.



מחכה לכן מאד, עם כל הטוב והאיכותי שיש להציע.

ואם יש לכן שאלות, דברו איתי ונבהיר יחד.





58 צפיות0 תגובות

Comments


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page