top of page
חיפוש

סיפורי בתים

אל סיפורי בתים הגעתי בהמלצת עמית. התלהבתי מנייר האפייה שלה, שנראה כמו דפי עיתון והיא שיתפה על חנות האון-ליין של נטי אלון.



אם אתן פה כבר מספיק זמן, אתן בטח זוכרות שמתעבת און-ליין אנכי. אבל היה סגר והתחשק לי לשמח את עצמי קצת, אז צללתי אל האתר הנגיש מאד של נטי ובחרתי לי פריטים נפלאים. התעניינתי גם לגבי מפיות (איך לא???) שראיתי באחד הסטוריז שלה באינסטגרם, ונענתי במהירות שיא, בתגובה אישית ומחממת לב וידעתי שמאחורי האון-ליין הזה עומדת נשמה, מישהי שהעשייה חשובה לה והטיפול בלקוח הוא אישי, למרות האון-ליין. העניין הזה הוכיח את עצמו גם לאחר מכן.




כשכבר שכחתי שהזמנתי משהו, דפק בדלת השליח והביא ארגז ארוז לתפארת. אחד אחד הוצאתי מהקופסה את הפריטים שהזמנתי. אי אפשר היה לפספס שכל פריט שהוכנס לקופסה הזו, נארז בתשומת לב ועם הרבה אהבה: הוואשי טייפ היפה, הנייר המוקפד שבו הדברים נעטפו, החוט הקשור בקפידה והפתק, שנכתב בכתב ידה של נטי והיה מלא יחס אישי. הכל הונח בתוך הקופסה בתשומת לב.



אבל אני לא מאלה שיסתפקו בחוויית און-ליין, טובה ככל שתהיה, והקשר שנרקם מהתכתובות של נטי ושלי בעניין ההזמנה שלי כמו גם בענייני הקורס, ״אסתטיקה משפחתית״, הבהיר לי שאני חייבת, חייבת לנסוע לגני טל, לראות מקרוב ובעיקר בעיקר, להכיר באופן אישי.



אז שמתי פעמיי לגני טל (ליד גדרה), ונכנסתי לחנות המפתיעה של נטי. סיפורי בתים היא החנות הכי מתעתעת שראיתי אי פעם. גודלה הפיזי עומד בסתירה מוחלטת לאיך שהוא נראה ומצולם באינסטגרם. אולם באשלייה האופטית אין דבר וחצי דבר בכדי להוריד מהערך החוויתי של החנות. אוסף של פריטים מהממים למטבח ולבית: שלל כלי אמייל, מכל הסוגים והמינים. פלייסמטים מגניבים וייחודיים, ניירות אפייה ומפיות.


כלי זכוכית בכל הגדלים והסוגים ולשלל מטרות, כלים העשויים בידי קרמיקאית שנבחרה ע״י נטי, והשוס בעיניי - מוצרי העץ של נועם, בעלה של נטי המקסימה. איש ההייטק מנגר לו כתחביב ויוצר דברים מושלמים, מיוחדים וייחודיים ל"סיפורי בתים". מעץ אלון מבוקע ואגוז אפריקאי הוא יוצר קרשי חיתוך מהממים ומגלף כמעט תמיד לב. בכלל, הלבבות הם כמעט הסמל המסחרי של סיפורי בתים. נטי חובבת לבבות מושבעת, ורבים מהפריטים בחנות מעוטרים ומתקשטים בלב, שהוא כמו חותמת העשויה בטוב טעם, ולא במובן הקיטשי של המילה. ״לבבות זה אהבה״, היא מעידה ואכן רואים שהיא כולה לב. האישה שהגיעה מתחום ההוראה והחלה למכור בביתה, ערכה ירידים בחגים ואחר כך פנתה לאון-ליין בסגרים, הבינה שיש לה משהו שלם וגדול מסכום חלקיו. את החנות הקטנה היא מעמיסה בכל טוב וגם מנהלת חוויית און-ליין מושלמת. אורזת בקפידה, כותבת מילים אישיות ושולחת באהבה.




"סיפורי בתים" באמת מספר את סיפורם של בתים רבים, שיוצקים אליהם תוכן, אווירה ויופי.


כל כך ממליצה לכן להיכנס לחנות של נטי אלון - זו הפיזית או הוירטואלית. השירות יהיה זהה ומלא לב. והפריטים באמת מיוחדים ואחרים מבמקומות אחרים, עם טביעת האצבע של נטי ונועם ועם הרבה אהבה.


ותודה ענקיסטית לעמיתוש - הרופאה המהממת, שאופה ומבשלת בלילות, מארחת בשבתות ותמיד עושה לי חשק לחמוד את כל השולחן שלה - על שגילתה לי את "סיפורי בתים" ♥

סיפורי בתים, נטי אלון www.nati-alon.com homestories_nati_alon@ (באינסטוש) גני טל





380 צפיות0 תגובות

Comments


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page