top of page
חיפוש

INIMA

עודכן: 10 בספט׳ 2020

על המקום הזה אף אחד עדיין לא כתב, פשוט כי הוא חדש דנדש, ואיזה כייף ומרגש לי שאני עושה לו את החניכה, את הספתח, בפרגון רב, כי באמת מגיע לו!

img_8889

“אינימה”, שמשמעותו ברומנית היא לב או נשמה, הוא בית ותוכן לנשים, מרחב שילווה ויתמוך ויחבק נשים עצמאיות ונשים באשר הן, תוך הנחייה ו”אינפוטים” של עינת גיל הנהדרת. עינת היא חברה יחסית חדשה בארסנל החברות שלי, שמגיעה מרקע של שיווק, אסטרטגיה, שירות, חווית לקוח וכדומה. אבל לרגל יום הולדת עגול ומיוחד, החליטה עינת על טוויסט בעלילה ובתהליך הדרגתי בחרה להגשים חלום ולהקים את הבית הזה, שהוא מקום של אחווה נשית ומקור לעוצמה וכוח עבור נשים.

img_8877

מרגע ההחלטה ובחירת הלוקיישן, צפיתי בהשתאות בעינת מוציאה את החלום הזה מן הכוח אל הפועל. ראיתי אותה יוצרת מיתוג עם לוגו מטריף, משפצת את המקום שלה בטעמה המשובח, ולבסוף בערב ההשקה – זכיתי ליהנות מערב נשי ועוצמתי נוטף סטייל, ולהרחיב אופקים בהרצאתה של טל שפיר, מאמנת אמהות עצמאיות.

img_8891
img_8886

בבקרים יהיה המקום פתוח לנשים עצמאיות. כאלו שרוצות לצאת מסביבת העבודה הביתית והקבועה, לברוח מהכביסות והבישולים שמוציאים מהריכוז ומפריעים לקשב. המקום מיועד גם למי שזקוקה לאוזן קשבת, למי שצריכה לשתף, שדרושה לה עצה טובה או פשוט להיות באווירה עם קהילה נשית עוטפת. המרחב המשותף מכניס למסלול, מאפשר לחשוב יחד, להתייעץ, לשתף וגם לעבוד – ליצור תוכנית עבודה לעסק, לבנות סדנה, להציב מטרות וכו׳. מתאפשרות בו קבוצות עבודה ומרחבי עבודה וגם ליווי אישי של עינת. בערבים יתקיימו בו הרצאות תוכן לנשים בכלל, כל אלה בעלויות נוחות ושפויות בהחלט.

img_8888
img_8899

בחוץ תחכה לכן חנייה זמינה וחופשית. בפנים יחכה לכם קפה וכיבוד קל, אינטרנט חופשי ומהיר (אז לא לשכוח להביא איתכן לפטופ), וכמובן – עינת. עינת תחכה לכן שם עם הרעיונות שלה, היצירתיות שלה, הסבלנות, הניסיון וההכלה. ובתור מישהי שיודעת משהו על לדחוף חלום ולהפוך אותו למציאות, בהחלט הייתי סומכת עליה שתעזור לכן להתניע, להתקדם ולפרוץ.

img_8901
img_8895

בית אינימה הערבה 3, הוד השרון

מומלץ לעקוב אחרי בית אינימה והפעילויות שבו בפייסבוק: https://www.facebook.com/Inima2/?fref=ts


img_8894

10 צפיות0 תגובות

Commenti


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page