top of page
חיפוש

Let the Sunshine In

עודכן: 9 בספט׳ 2020




תמר אמרה שפתחו מקום חדש והציעה שניפגש שם. התאים לי. אני אוהבת מקומות חדשים. ובמיוחד עם חברות שוות. ובצרה אהובה עליי במיוחד. היא תמיד מעלה בי זיכרונות יפים מתקופת בניית הבית שלנו, כשבעלי מקצוע שונים לקחו אותנו להתרשם מעבודותיהם בבתים שעשו באזור…. אני אוהבת את השקט של המקום הזה ואת היופי שבו, עם האווירה הכפרית, הראשונית והמיוחדת.






בית הקפה החדש שממוקם בסמוך לחורשת המייסדים, הוא מותק של מקום. יש בו מדשאה גדולה עם פינת זולה כייפית ופינות ישיבה רגילה (סביב שולחנות), כמו גם מקום מוצל בחוץ או בפנים, מה שאומר: הרבה אפשרויות למגוון אנשים ומפגשים.





הזמנו שקשוקה, שהייתה טעימה בהחלט והתענגנו על הלחם הטוב. ממרח הטחינה עם הספירולינה רק נראה מוזר, אבל היה טעים אף הוא. שני כיכרות לחם נפרסו ונלקחו הביתה (לחם שיפון אגוזים ולחם כפרי צרפתי) וחוסלו עוד באותו היום! ומלבד הרצפה היפה, שמצטלמת יפה, הצלחות שבהן הוגש האוכל היו שובות לב! הייתי מוכנה לקחת את כולן ולאמץ אותן במטבח הפרטי שלי.




הפגישה עם תמר הייתה מהנפלאות. כי אין כמו מפגש עם חברה אהובה ואיכותית, עם אנרגיה מדהימה ופטפוטי נשים על הא ועל דה, כמו גם התייעצויות בענייני עבודה ואסתטיקה, עיצוב ותוכן. ומכיוון שנהניתי כל כך בפעם הראשונה, "סחבתי" הפעם את חברותיי המקומיות לסיבוב שני. נסענו ארבעתנו ביום שימשי של אמצע נובמבר, והתענגנו על שתי ארוחות בוקר זוגיות שכללו ביצים (כל אחת קיבלה צלחת – מהממת!!!! – עם ביצה עשויה לבחירתה), ועל השולחן התגודדו צלוחיות קטנות עם גבינות, טונה, זיתים, טפנד זיתים, פלפלים קלויים וגם סלט צבעוני ורענן.



וכמובן שעם התה והסבב הנוסף של הקפה, התבקש שיהיה גם משהו מתוק על השולחן. לא אנחנו נהיה אלה שיוותרו על הקינוחים, שהיו נהדרים ורוממו את המצברוח, כך שאפשר היה להכתיר את הגיחה הזו למושב כמוצלחת בהחלט, קלילה ומצחיקה. ככה זה כשהחברה משובחת!





בויטרינה של ״סאנשיין״ תמצאו כריכי ביס עם מבחר ממרחים, קרואסוני פרעצל ממולאים בכל טוב, המוגשים על תקן סנדויץ׳ ושלל קינוחים כמו עוגות מייפל, מרנג, אקלרים, בריושים ועוגות שמרים. את האוכל, אגב, מזמינים בקופה. קיבלנו בתמורה מספר וההזמנה הוגשה אל השולחן ע״י מלצרים חמודים. זה אולי הדבר היחיד שהייתי משפרת… כי בטוח היה יותר מפנק אם ההזמנה הייתה נעשית בשולחן ע״י מלצר ולא היינו צריכות לבזבז את זמננו היקר יחד, על עמידה בתור וסגירת חשבון עוד בטרם התחלנו…



לסיכום אומר, שהמקום הזה מקסים בעיניי לא רק בשל העובדה שהוא ממוקם במושב קסום, אלא גם משום שהאוכל בו טרי וטעים, יש בו הרבה אפשרויות ישיבה, המתאימות לכל סוג מפגש והוא אפילו מאפשר ישיבה בנחת כשהילדים הקטנים יכולים להתרוצץ על הדשא (ממוחה הפרקטי של אמא לארבעה…). תענוג! וכמו תמיד כשיוצאים מאזור הנוחות, מחליפים את המוכר במקום חדש ולא שגרתי, שמרגיש כמו יקום מקביל לרגע, אני חשה מיידית בחופש. ומי לא רוצה מדי פעם להרגיש בחופש, ולו לשעתיים שלוש, ורק 20 דקות מהבית!?




Good Morning Sunshine הגן 3 (מושב בצרה (לא פתוח בשבת

87 צפיות0 תגובות

Comments


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page