top of page
חיפוש

וזה הזמן שלך לזרוח

התכנים נכתבו מזמן. עוד הרבה לפני ה- 7 באוקטובר. והמצגת כבר מוכנה. היא יפה ואסתטית, כמו שאני אוהבת. אבל החומרים שבה, המסרים, התזכורות - הם אלה שבאמת חשובים ונועדו לעשות את ההבדל, לעזור לנו להתמודד בימים האלה, אך גם לשמש כלים לחיים באופן כללי. בחרתי מילות מפתח שאני עוסקות בהן ביום יום שלי, מהויות שאני מחוברת אליהן, ומתאמנת עליהן. אני מתרגלת את התכנים האלו בעצמי, בחיי, שוב ושוב, לומדת ומתפתחת, מאמצת תובנות חדשות ואני כמהה ומצפה לחלוק את כל הטוב הזה איתכן!




אז הנה 5 דברים שחשוב לדעת על ״שמחות קטנות של יום חולין״, התוכנית לאימון קבוצתי:


1. "וזה הזמן שלך לזרוח ולדעת ולגעת בהכל" בלימודי חשיבה הכרתית (המוכרים גם בשם: ימימה), למדנו לא מזמן שכל אחת מאיתנו, שמצליחה לרגע אחד להתגבר על העצבות ועל חוסר האנרגיה, למעשה בונה אור.

ולאור הזה יש השפעה משמעותית. אולי נדמה שהאור הפרטי שלי הוא ניצוץ קטן ולא משמעותי, אך הוא חובר לעוד הרבה ניצוצות קטנים (אצלכן, אצל אחרות) והוא מתאגד לכדי כוח עצום. זה מרגיש כאילו הדלקתי אור קטן ופרטי ואולי חסר משמעות, אבל בימים האלה יש לזה כוח מאד גדול.

כל ניצוץ קטן כזה משפיע לא רק על התיקון העצמי שלנו, אלא גם על התיקון הכללי של כולם.

יש לו משמעות גדולה לא רק כלפי עצמנו, אלא משמעות במאמץ המלחמתי. אז זה בדיוק הזמן להילחם את מלחמת האור ולזרוח. לגעת בנקודות משמעותיות ולהיות בתשומת לב אליהן, לדעת את עצמנו ולהרבות בטוב. מזמינה אתכן לזרוח יחד.



2. ל-יחד יש כוח מיוחד. לא תמיד הבנתי את זה. לרוב, היה לי רצון להיות בתהליכים כאלו "אחת על אחת". אבל למדתי שלקבוצה יש כוח מיוחד. אנחנו לומדות מאחרות על עצמנו. אנחנו לומדות גם עליהן ומקבלות נקודות מבט שונות. יש תמיכה, הכלה, צחוק ולעיתים גם דמעות, והרבה מאד תובנות בתהליך קבוצתי. מה גם, שזו הזדמנות פז להכיר נשים איכותיות, ככה באמצע החיים, ולרקום חברויות חדשות.

ובימים האלה, להיות יחד בעיניי זו נחמה גדולה ומקור של כוח ועוצמה.



3. באנו לעבוד! נכון, גם נאכל (אני מכינה לנו ארוחת בוקר כייפית), וגם נשוחח, וגם נקשיב לתכנים שהכנתי לכן, אבל בעיקר - נעבוד. עבודה פנימית, דרך כתיבה וקלפים, דרך טקסטים ושירים, דרך סיפורים ואנקדוטות, דרך אסכולות ותאוריות שונות - נמצא את הדרך אל עצמנו פנימה.



4. פרקטי.

אם זה לא פרקטי, זה לא בשבילי, וכך אני גם מעבירה הלאה. את התוכנית הזו בניתי לפי ערכים ואבני דרך שמעסיקים אותי ביום יום (וכך גם את רובנו).

מהויות שאפשר לקחת אותם ליום יום שלנו, לאמץ וליצור שינויים קטנים ומעשיים, גם בתקופה חשוכה ומכבידה כמו זו.

שמחות קטנות של יום חולין.



5. ליווי והדרכה

למרות שאנחנו נפגשות אחת לשבוע, באופן פרונטלי, יהיה גם ליווי בווטסאפ תוך כדי ואחרי.

כמה קבוצות ווטסאפ יש לכן?

בטח מיליון…

אבל בקבוצה האינטימית שלנו תהיה תמיכה, הכלה, שיתופים ועוד חומרים למחשבה ולעבודה, שילוו את המפגשים, וימשיכו להיות שם עבורכן גם אחרי שאנחנו מתפזרות (כן, גם האפשרות להתכתב, ולהתייעץ כשהמפגשים מסתיימים).



ואחרון אחרון חביב, נכון. אין אף פעם זמן מתאים לפנות לעצמנו זמן. תמיד יש משהו יותר חשוב, יותר דחוף.

ונכון שזה באמצע השבוע ואתן עסוקות ועובדות, אבל אני גם יודעת שהעולם הופך להיות גמיש ומאפשר יותר. ואני מאמינה בלב שלם, שמי שרוצה זמן לעצמה, מי שרוצה לגבוה קצת, לצמוח, להתפתח, להיות יותר במודעות ובתשומת לב - תמצא לעצמה את הדרך להגיע, כדי להכניס לעצמה אנרגיה מחודשת לחיים, שתלווה אותה בתקופה הקרובה וגם הרבה אחרי.

אני בטוחה בזה.


מתחילות ב-7/2/24 (יום ד')

בביתי, ברמת השרון. 9:30-12:30

ונעצתי את מחיר ההשקה המיוחד לרישום לקבוצה הנוכחית. כתבו לי לפרטים נוספים.


מחכה לכן בהתרגשות ♥ ומאחלת לכולנו ימים של זריחה פנימית ואהבה עצמית.

195 צפיות0 תגובות

Comentários


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page