top of page
חיפוש

היי דרומה, לאצ׳קלונה…

עודכן: 9 בספט׳ 2020

כן, חצי שנה חלפה מאז הפעם האחרונה והנה, שוב נקראתי לדגל ושוב הייתי צריכה להפליג דרומה. נסיעה כזו היא פרויקט מבחינתי. אמנם הישיבה אורכת כשעה בלבד, אבל היא נערכת בשעת שיא (4 אחה״צ) וכדי לא להיתקע בשעות העומס בפקקים, אני יוצאת לכיוון כבר בשעות הצהריים המוקדמות, עוזבת את תל אביב והמרכז לטובת יישובי הדרום ומתקרבת אל היעד. ו״על הדרך״, באותה הזדמנות, מחפשת לי משהו מעניין לראות, לטעום, לפגוש ולספר לכם.

אז איזה מזל שיש לי את שירה, שעוזרת לי לייצג את הדרום בכבוד! הווטסאפ הראשון אחרי המייל המזמין לישיבה בשדרות – היה אליה. ושירה, כמו שירה, אף פעם לא מאכזבת!

בזכותה הגעתי אל הפסאג׳ הנהדר הזה באשקלון, שהזכיר לי קצת את ילדותי בקונספט שלו. תחת אותו מתחם תוכלו למצוא חנות לעיצוב הבית, חנות פרחים, חנות בגדים וגם מסעדה נפלאה שבה מילאתי את בטני לפני שהמשכתי הלאה לעיסוקיי.

נפיג את הערפל ונספר שברחוב יפתח הגלעדי 17 באשקלון, שוכנת לה חנות העיצוב ״בר פרחים וכלים לבית״. חנות מ ד ה י מ ה לכלי בית ונוי, בה תוכלו למצוא שלל דברים יפים לקשט בהם את חדרי הילדים, את המטבח או כל פינה אחרת בבית או בעבודה. התפנקתי בחפצים שהיו במבצע או במחירים ממש שווים והייתי מבסוטה לחזור הביתה עם הפתעות מהדרום… כאמור, המחירים היו הוגנים והמבחר עצום.


ממש ממול, שוכנת חנות הפרחים ששייכת גם היא ל״בר״, ובה תוכלו להזמין זר פרחים ושוקולד או דובון פרווה ולשלוח אותם למישהו אהוב. בהמשך הפסאג׳ ממוקמת לה גם חנות בגדים (פחות לטעמי), ומולה שוכן לו ״אנונה ביסטרו״. בהמלצת שירה נכנסתי כדי לרפד את בטני ולהזין את מוחי בחמצן נחוץ לפני שאני ממשיכה לשדרות, מרחק 20 דקות בלבד משם.

המסעדה הייתה עמוסה מאד ב-13:30 בצהריים ורק במזל מצאתי את השולחן היחיד והאחרון שנותר פנוי באותה עת. תוך כדי קריאת מיילים באייפד וסגירת פינות בעבודה, החלטתי להזמין סלט קלוי ולימונדה. המלצר המקסים, שהיה חייכן ועדין בצורה בלתי רגילה, המליץ לקחת גם מנה ראשונה במחיר 20 ש״ח כדי שגם השתייה תיכלל בארוחה. הוא לא היה צריך לשכנע ולהתאמץ באופן מיוחד ונעניתי להצעתו. קיבלתי שלושה כדורי ארנצ׳יני מעולים, פריכים מבחוץ ונימוחים מבפנים ברוטב רוזה טעים.


לאחר מכן הגיע הסלט המצוין. היו בו שלל ירקות קלויים – פטריות, בטטה, חצילים, סלק ושומשום קלוי. הוא היה מתובל ברוטב ויניגרט עדין ומעל לכל – גבינה בולגרית משובחת. לצד המנה קיבלתי גם פלוט שומשום שהיה פנטסטי. היה באמת דלישס, המנה משביעה והיחס אדיב.

לאחר מכן, עם שלל רכישות ובטן מלאה, הגעתי לשדרות בזריזות יחסית ונכנסתי הישר להרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, שמחה וטובת לב.

מכירים עסקים קטנים ושווים באזור שדרות? שישה חודשים חולפים מהר… מוזמנים לכתוב לי כאן המלצות על מקומות כייפים לבקר בהם בשדרות והסביבה. וכמובן – תודה לשירה, יקירתי, על ההמלצות הנהדרות!

10 צפיות0 תגובות

Comments


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page