top of page
חיפוש

התייעלות בוקר




אין מה לומר. הבקרים שלי בתקופות של שיגרה – קשוחים. כבר הרבה שנים. וככל שמתווסף עוד ילד, כך נהיה מאתגר יותר… החל מ-6 בבוקר אני לבד בבית, עם הילדים. לרוב, תומר יוצא מאד מוקדם לעבודה ולא נמצא בסביבה כדי לעזור לי לתפעל את הילדים, לפזר אותם למסגרות או לשמור בבית על אנדי כדי שאוכל לצאת ולעשות זאת בעצמי מבלי להיסחב עם כל הבית – סלאח שבתי סטייל… אז מתנהלים עם מה שיש ומתגברים על האתגרים, אבל… לא פשוט!




כי מלבד לארגן את הילדים ואת ארוחות הבוקר שלהם, להלביש את הקטנים, לא לשכוח כלום ואף אחד בבית כשכבר מצליחים לצאת – בל נשכח שיש לי לארגן מדי יום גם את עצמי! השעון מצלצל ב-6 מדי בוקר. קשה לומר שאני מצליחה באמת להרים את עצמי מהמיטה עם הצלצול הראשון. זה בדרך כלל נגזרת של הלילה שלפני: כמה קשוח הוא היה? והאם הצלחתי לישון בו או שהיו קימות מרובות…


אני נוהגת להתקלח כל בוקר, חופפת לסירוגין, מתאפרת, מתלבשת מן הסתם. מה אומר להגנתי!? לוקח לי זמן… אני לא מאלה שבשתי דקות מתארגנות ומוכנות לכל היום. וכל זה, למרות שאני מחליטה ערב קודם מה כולם יילבשו, כולל אני עצמי, משתדלת לארגן לעצמי תיק עם כל הדברים שאני צריכה ומאד מנסה להכין מראש כל מה שאפשר. ועדיין, לא משנה אם רק יצאתי מהמקלחת, בסופו של בוקר (כלומר, בסיום הפיזורים, כשאני פונה סוף סוף לתחילתו של היום שלי), אני תמיד מרגישה את טיפת הזיעה יורדת לה במורד הגב. איזה סיוט!


אז עם פתחה של השנה החדשה, בבקשו ספרו – מה הטיפים שלכם להתייעלות בוקר? מה אתן עושות כדי לתקתק את הבוקר ולצאת מהבית שפויות ומבלי להזיע מרוב לחץ!? הכנת סנדויצ'ים ערב מראש? להלביש את הילדים לילה קודם? (חחח…) החלקה בשיער במקום פן? איפור קבוע במקום להתאפר? לא בטוחה שאני בנויה ליישם את כל הדברים האלו (החלקה בשיער, נגיד… עדיין מהרהרת בזה. חוויות וטיעונים בעד או נגד יתקבלו כאן בברכה, למשל), אבל בהחלט אשמח לשמוע ולהרחיב את האפשרויות.

איזה טיפים קטנים יש לכן לספר שעוזרים ליציאה שפויה מהבית? זה חשוב מאד ואולי יצליח לייעל את הבקרים שלנו ולגרום לנו לצאת בקלילות מהבית (וגם להגיע בזמן).

מאחלת שנת לימודים מוצלחת וטובה לכולם – לילדים ולהוריהם!

27 צפיות0 תגובות

Comments


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page