top of page
חיפוש

רגעי ילדות קסומים

עודכן: 9 בספט׳ 2020



אל "להלו" באבן יהודה הגעתי לפני כשנה וחצי, ממש במקרה. השתתפתי בסדנא הנהדרת של תמרי ליבס סלונים בנושא הפינטרסט (תוכלו להיזכר במה מדובר כאן), ובסיומה של הסדנא, עצרתי במרכז שברחוב המייסדים לקפה וסלט, וגם לשיטוט בחנות המהממת הזו. אז, הייתה ההתאהבות הראשונה שלי במחברות של studio oh המיובאות על ידי בעלת החנות. מדובר במחברות בגודל המושלם – לא גדולות מאד וגם לא קטנות מדיי. הן נכנסות לכל תיק, לא מכבידות, בעלות כריכה קשה, נוחות לפתיחה, עם שורות מרווחות ולא צפופות מדיי והן גם יפות במיוחד: הציור על כריכתן רך ורומנטי או הזוי ומעורר צחוק. מאז, אני שבויה של המותג המהמם הזה וכותבת אך ורק במחברות האלה.



הפעם, הגעתי כי הבנתי שאוכל למצוא עבור אנדי את נעלי הטרום הליכה האהובות עליי, ShooShoos. שלושת ילדיי נעלו את הנעליים הנהדרות האלה קצת לפני שהחלו ללכת ועד שצעדו בבטחה ועברו לנעלי צעד ראשון ומאחר ובשום מקום אחר לא מצאתי את המותג הזה (והתאכזבתי מהאלטרנטיבה), הרחקתי שוב עד אבן יהודה, הפעם במיוחד בשביל זה, כדי למצוא עבורו נעליים רכות.



"להלו" מלאת הקסם קידמה את פנינו בברכה, עם מבחר מטורף של דברים יפים. שוב המחברות קרצו לי מהמדף (וכמובן שחידשתי מלאי), כמו גם המוצרים האחרים של studio oh (נרות, כלים דקורטיביים קטנים ובקבוקי שתייה איכותיים), בגדי הילדים הנהדרים, הנרות והמוצרים הנלווים לדקורציית הבית או לחדרי המתבגרים, שהיו שם במלוא תפארתם והקשו על הבחירה.







משחקי יצירה יפהפיים לילדים, צעצועים איכותיים, מתנות נהדרות, בגדי תינוקות וילדים וגם מבחר נעליים לקטנים (ואפילו גם קצת לגדולים). כלי מלמין משמחים לכל מטבח, פופים (POP – ברבים) לילדים, תיקי גב לגן לקטנים, צמידים משגעים של Eskimoss ועוד ועוד ועוד דברים טובים ויפים.




אנדי בעצמו נהנה מההסתובבות בחנות ומהשתעשעות במשחקים (ותודה לנהדרות בחנות שאפשרו קצת בלאגן). ובנעליו החדשות, יצאנו לקנות רוגעלך במאפייה שממול, ואז לגינת המשחקים הפינתית. אמא שלו, הצטיידה כאמור במחברות חדשות ובצמיד מהמם ומשמח. כי "להלו" היא בעצם לא חנות לילדים בלבד, אלא גם (ואולי בעיקר) לאימהות שלהם.





אז אם אתן מקומיות, אתן בוודאי ובוודאי מכירות ולא חידשתי לכן דבר. אבל אם לא, ובא לכן להתחדש – עבור הקטנים שלכם, להיות נדיבות – עם מתנות איכותיות, או להנות – עבור עצמכן ולמען בריאות נפשכן קפצו לאבן יהודה. מגיעות עם חברות או לבדכן? יש בית קפה נחמד לא הרחק. באות עם הילדים? יש גינת משחקים פינתית בצד השני. אבל בעצם מה זה משנה? כי בכל מקרה, את מרבית הזמן יגזול מכן הביקור בחנות. בהנאה מרובה ומשובחת!






להלו רגעי ילדות המייסדים 70, אבן יהודה


Comments


hello-revival-2_NRQBcggnU-unsplash.jpg
%D7%9B%D7%AA%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D
מריחה-צבע-yurehz-דנה-דלתות.png
ellieelien-MpOw8c_wPio-unsplash.jpg
alyssa-strohmann-tnpr-hPOta0-unsplash.jp
bottom of page